hello!

haha jag har lust och skriva här igen litet. var på mitt utvecklingssamtal eller va de nu heter, de var helt okej, med massa skryt! hahahaha. så tiden gick väldigt fort, tog sådär en kvart. jajamen, fick veta vad mats gett mig i betyg i gymnastiken, haha. o jo jag är nöjd över betygen. på vägen dit så fick jag syn på en död katt vid vägkanten, och jag tyckte så fruktansvärt synd om den så när vi for hem, så bad jag mamma stanna så sprang jag o kolla på den, men den hade inget halsband, det var hemskt, inte för att den hade öppna sår, men den har troligen fått en kraftig smäll av en bil eller något :| stackars kisse! och ursäkta, men jag har ett hjärte stort hjärta för djur! jag är en djurvän och that's me och så kommer jag vara. jag tycker jätte synd om den, tanken om den ger mig en klump i halsen!
jaa, men snart är det dags för min överraskning! jippi vad roligt, eller så verkligen inte, jag anar ju, helt enkelt jag vet vad som väntar mig där ute i världen, av sofia! men nu ska jag avrunda och bege mig.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0