I can't get rid of it!

I'm not ready yet, Im sorry, I can't!

Hejhopp, sitter här hemma och tar det lugnt. Brorsan är också här just nu och hälsar på, och om en stund kommer storesyrran och småbarnen, eftersom att dom ska stanna här över nyår nu när Micke ändå har åkt och jobbat till Norge, men men. Idag vaknade jag tio faktiskt på riktigt, men låg där i sängen och tänkte att jag skulle bara ligga där och slappa, så steg jag upp typ halv tolv eller något sådant. Satte mig vid datorn, men då sa pappa typ att han och mamma skulle till hedenäset, så det blev till sist så att jag och Aya också följde med eftersom att jag ville dit! Nå jo, det var typ -1 grad där, men det kändes som -15 elr kallare, men det är varje gång likadant när man kommer dit, det känns svin kallt. Men det kanske är något konstigt haha. Hursomhelst, sen kom vi hem, har fixat mig och sådant, eller ja, jag är inte helt klar. Och det känns konstigt, brukar vanligtvis inte göra sådant nåmer så. Haha! Ska nog ta och ringa Nora eller något på en stund och höra med henne hur vi ska göra! Men ha det så bra, och Happy nytt år! Nejmne, gott nytt år! Med kärlek!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0