I have no rules.

It's always something! Hej hallå, idag vaknade jag vid halv ett, ett tiden åtminstone. Jag hade lagt väckarklockan på mobilen att ringa redan vid tio tror jag, eller så var det lite efter det, men jag har visst inte orkat vakna. Har nog sovit alldeles för tungt, men det kan väll bero på mina svårigheter att somna, under förra natten speciellt. Så då han jag inte direkt fara och se den första matchen, men det fick vara, jag tänkte att jag åtminstone hinner se den andra och sista för dagen, och jo det gjorde jag ju förstås. Jag gjorde sånt där, typ duschade och fixade mig, och sen var det dags att börja fara. Sen så mötte jag Erica utanför där, och vi pratade om ditt och datt sådant som jag bara längtat och få dra över någon, nejmen, att få prata med någon, för jag hade ingen annan jag kunde prata med under det ögonblicket, jag ville bara släppa fram en hel del just då. Och Erica litar jag ju på, så hon blev mitt offer. Men hon var snäll och lyssnade och förstod väll det mesta och hjälpte mig, och svarade och gav mig svar på sådant jag nästan själv börjat bli mer osäker på. Som jag nästan själv tvivlade på. Men det är verkligen skönt nu! Nog för att det finns mycket mer och säga, men jag håller det för mig själv, tills jag kan få ut det. För det här var inte en så stor deal! Det jag pratade med Erica om, men ville bara höra en annans kommentar, eller helt enkelt vad någon annan skulle tycka,tänka, gör jag rätt eller så. Hursomhelst, sen så satt vi där inne i fiket en stund, gick ut i hallen, och så stod qs där, och så sa jag w8 och gick in i fiket med erica, för att hon sku hämta sin magnifika kamera! och så kom typ sebbe, helt senil? or what ^_^ Hursomhelst, nog var det allt trevligt där, och ja, det går visst bra för Asplöven! Nu ikväll ska jag se en film, men minns ej vilken, för jag är själv senil! Men ha det bra!


the sooner you let two hearts beat together, the sooner you know this love is forever!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0