I need you to need me back.

HOLA ALLA MÄNNISKOR! den här dagen har gått snabbt, jajamen! började typ med att jag vaknade, och "försov" mig, men jo det visade ju sig att jag egentligen inte hade behövt stressa, för min kära gurka till vän hade nämnligen kollat lite fel, eller helt enkelt så visste hon nog inte riktigt vad det var hon sa till mig dagen innan. Men jag stack ut efter ett tag för att kolla till Erica, hur hon har det, och för att jag fick lust att träffa henne. Och ja, allt var prima fint väll! Sen senare for jag till kuben och kollade nå matcher, en stackare bröt handen, men iaf sen for jag hem, och nu sitter jag här! Och jag trodde seriöst att jag såg i syner idag, men nej det gjorde jag inte, ska inte gå in på detaljer nu! Men människor skrämmer verkligen vettet ur en ibland.. Men jag tror nog det var boken som spelade ett spratt! Nu ska jag avrunda, ska ta och försöka få i mig lite sömn nu, eller snart iaf. Godnatt!


Och vet ni vad, People who are meant to be, will always find their way in the end.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0