I send my s.o.s to the world!

Don't you see, it's not about the land or the sea
Not the country but the dwelling of his majesty


Heej, jag vet inte vad jag ska säga? Eller var jag ska börja?
Jag kan typ bara säga att jag är less, inge mer med det. Alltså många i den här åldern är redan less, nästan förstörda om man säger så, jag kan inte förstå det riktigt, we're too young! iaf för att behöva känna så.
Iaf ikväll ska jag se hajar som hajar, den är cool! Sen ska jag nog bara sitta här, och skriva med alla sociala människor, och sånt där! På nyår ska jag iaf vara med Nora och Erica, det ska jag, för att jag trivs, nejmen känner mig trygg bland mina vänner. Hade tänkt dra med matti och dem, men jag har ingen lust att dricka, men förhoppningsvist träffar jag dem där ute, skoj! =)




Aint no one gonna break my stride, Aint no one that can pull me down, Oh no, I got to keep on moving, Stay Alive!



något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0