If i forget you!

let my right hand forget what it's supposed to do! godmorgon sverige! vaknade idag redan halv elva eller lite tidigare, först hade jag ju väckarklockan på, men den hade inte så stor verkan på mig! jag lyckades ju somna om direkt efter, men typ tjugo över fick jag ett sms, och har typ värsta signalen, så då vaknade jag och läste och då var det från erica och det löd ungefär såhär: vi är i final! wuhuuu! :D och då tänkte jag ba; yes yes yes! och sen så vaknade jag! Ja, och Asplöven ska spela mut KuKi typ vid 15.00 så då ska jag nog kanske fara och kolla hur det går för dem, eller jag borde ju såklart! Har inte sovit så många timmar, men jag klarar mig finfint iaf, ska nog ta och sova ut imorgon, för då är det här iaf förbi. Eller ja det beror ju på vad som väntar en imorgon! ^_^ Kollade typ en sjukt äcklig film inatt, höll nästan på att svimma, för att den var läskig! Men när jag äntligen skulle sova, så var det typ nemas problemas! Ja, och idag kan jag typ inte ens göra så jätte mycket, eller jag kan fara och se finalen och sånt där, men kan typ inte vara borta hundratals timmar, eftersom att snuttan blir ensam här hemma då och ja! Hursomhelst, nu ska trycka i mig någon mat och typ sen glo tv eller något, det är så tråkigt här! Tjobido!


Ah, den här är förresten gammal, jag minns inte när det var, typ förförra vintern? Lekte "sessa"!

image13

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0