oh vad härligt.

hejhopp, vaknade för en liten stund sen, faktiskt så trodde jag att klockan typ var närmare nio eller tio, på morognen det vill säga! haha. men det visade sig att jag hade fel.. nu är det endast två dagar kvar till julen, och jag ser verkligen fram emot det. hursomhelst, kollade bring it on again igår, eller mer på natten, iaf. så somnade jag, pallade bara se typ 35 minuter av den, haha. och idag ska jag ta och fixa det som behövs i rummet, och det är typ bara sängen o sånt, haha. ja och så ska jag nog träffa sofia, va med henne också och en hel del annat. jaa, men en till sak jag vill säga att mina kära väninna sofia är väldigt sjuk i skallen, hålla med? haha, hon var helt sjuk inatt iaf. oh och sen är det ju såhär, att jag inte riktigt vad jag ska skriva.. om sånt hära.. haha är helt seg just nu. men nu eller nja snart så ska jag hoppa in i duschen och fixa o sånt där. hejdå!

ibland tror jag typ att jag äntligen kommit fram till det som är det rätta, men direkt när jag verkligen tror att jag insett det rätta, så visar det sig alltid att jag har fel igen. och det är ganska jobbigt, för hur ska jag någonsin veta vad som är det rätta för mig? när det varenda dumma gång visar sig vara helt fel. det kan gälla små saker men även större "problem" haha. jag visste inte vilket ord jag skulle använda där så det fick bli ett mera avancerat! nånå, hade värsta bästa drömmen inatt må jag säga, eller det var nog nu innan jag vaknade, för jag vaknade av drömmen rättare sagt. hursomhelst, jag hoppas att du ska förstå, att du ska inse det.. se den dolda sanningen nångång. för att, jag ändå vet att du klarar av det. jag ska inte behöva ens säga något, för att du ska förstå;o

image9 isn't he hot?

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0