ojoj.

1. Hur gammal är du om fem år?

20 år :) 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Sofia :p 

3. Hur lång är du?

161.5 elr typ 1.62.
4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Elf, eller såg en del av Sweet home alabama också! ;p

5. Vem ringde du senast?

Sofia

6. Vem ringde dig senast?

 Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Hm, orkar ej kolla men det var nog långt!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Nja det spelar inte så stor roll!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

10. När såg du senast din mamma?

Idag :)

11. Vilken ögonfärg har du?

Blågröna typ :)

12. När vaknade du i dag?

Nå ungefär vid två tiden
13. Vilken är din favoritjulsång?
Vet ej, typ last christmas =)

4. Vilken är din favoritplats?

Vet inte, sängen! haha, på sommarn är det på den där bryggan!

15. Vilken plats föredrar du minst?
Hm, vet inte. Tammajänkkä! haha

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Jag har inte den blekaste aning om det.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Som mindre var det nog "monster" och min hemska mardröm som jag drömde om varje natt.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Den otroligt snygga bilden på min hund! Tror jag, eller något till elf filmen iofs! haha.

19. Hur stor är din säng?

120

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Nå jag har alltid på mig något! När jag sover dvs!
22. Hur många kuddar har du i sängen?

4 st.

23. Hur många landskap har du bott i?

Ett 

24. Vilka städer har du bott i?

Haparanda.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Beror ju på var jag är.  
26. Är du social?

Försöker att vara det! Inte med precis alla, de är väll med dem man känner

27. Vilken är din favoritglass?

Finns många gooooda!

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Vet inte helt säkert. haha.
29. Tycker du om kinamat?

Nog tycker jag om det :)

30. Tycker du om kaffe?

Nej usch fyfan!

31. Vad dricker du till frukost?

Det jag nu är sugen på.

32. Sover du på någon särskild sida?

Nja, mest  på högersida.
33. Kan du spela poker?

Nog kan jag!

34. Tycker du om att mysa/kela?

Nå det är ju klart!

35. Är du en beroendemänniska?

Haha don't ask me!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej

37. Vill du ha barn?

Jo när jag är vuxen och har en man och ett stadigt liv, o många barn!

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska och finska väll.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Jag har inte ett så bra minne.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Det beror på, havet iaf på sommaren!

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Det jag behöver köpa!

42. Äger du dyrbara smycken?

Några iaf.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

One tree hill!

44. Kan du rulla med tungan?

På något sätt ja, men det beror på vilket sätt?

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Jag har ingen aning, många är så roliga, de dödar mig sakta men säkert!

46. Sover du med gosedjur?

haha nej!

47. Vad har du för ringsignal?

Smak!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Nog har jag säkert nånstans!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Min musmatta ;o haha.

50. Flirtar du mycket?

Jag är inte ens bra på sådant (: Inte min grej!

51. Kan du byta olja på bilen?

Haha jag har inte testat.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nepp.

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Gömda

54. Läser du dagstidningen?

Ibland

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej.

56. Dansar du i bilen?

Klart, rockar fett! Dansar typ var vi än är!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

haha som om jag skulle ens minnas? så senil som jag är!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Hmm, låt mig tänka jo numinns jag - with eight seconds left in overtime, she's on your mind.

59. När var du i kyrkan senast?

Konfa stuffs.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Ewa och Kent säkert.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

2 nätter =)

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Hm, jag funderar. Någon gjorde något väldigt speciellt iaf =)


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0