people don't make some shit.

image12


Som alla vet så är det mellandagsrea, så vitt ingen är efter. A, så peeps, ta och ge er ut i affärerna eller något i den stilen, för jag garanterar, ingenting! Haha, hursomhelt så är jag på latsidan just nu eftersom att jag inte själv ger mig ut till affärerna, jo hade tänkt att fara till Luleå minsann, men eftersom att Sofia är borta, och jag lovat att fara med henne så blir det inte direkt av, så vi far väll under det nya året. Och jo, jag vet att bilden där ovanför är väldigt söt, jag lyckas alltid ha sådanna söta bilder, speciellt på grisar. Men tyvärr, pandor är mina favoriter tydligen! Nejmen det är vad Sofia tror, hon tror att jag är kär i pandor, men jag må säga att dom är så söta! Jaja hursomhelst, ge er ut i affärerna! Det finns faktiskt andra affärer också! Sedan så har jag kommit fram till att jag är väldigt trög må jag säga, haha! Jag lyckas alltid ställa till det för mig, eller helt enkelt göra dumt ifrån mig. Idag när mam och pap hade kommit hem, efter att ha varit borta i några timmar, så pratade de om att Aya gnäller hela tiden, och så sa jag att hon bara gör det när mamma är hemma. Och så sa jag att hon inte gnällt en enda gång under timmarna då mam och pap hade varit borta. Men ack som fan, så hade Aya varit med dom. Så det är då inte mycket jag märker, jag märker typ tydligen ingenting om världen runtomkring mig just nu. Haha, men nog kom jag på det, sen jo! Men hursomhelst, det är fortfarande mellandagsrea!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0