AW! PUSH IT!

Helloha!
Tack Pauline för att du tycker att vi är knäppa ^^, hahaha!

Jag vaknade typ vid halv ett tiden, skönt att få sova ut idag
iaf, jag har ju alltid annars vaknat så jävla tidigt, men alltså
det beror på att jag stannade uppe rätt sent igår, haha jo,
tack för att jag orkade, annars hade jag varit uppe med tuppen
idag igen! Jo jag bloggade t.o.m på min lunar för första
gången under detta år, nej jag skoja men jag är inte lika aktiv
där, haha! Jo vad heter det nu, CA har flyttat tillbaka till Umeå,
men vet int eför hur länge, hoppas han kommer tillbaka, (!)
skulle vara så bra för Ahc, nog för att många säger att han
egentligen är för bra, han passar in i ett allsvensktlag, men iofs
med tanke på, om man lookar tillbaka så börjar man inse det.
Han är king i mina ögon, och många flers! Och det är resten
av laget. Och två kungar har lämnat, och ja, fler kungar kommer
till laget, (!) mycket bra!
Idag vet jag inte riktigt vad jag skall göra, ska drömma mig bort
iaf, och jo.. Sofia sa att jag hade en mega bild på D, profilbild,
jag hajade ju inte, bad henne skicka. Men i tidningen, haha!
Åh me love.

Nu ska jag iaf avrunda, eller strax.. Alltså låtar, bär på en massa
minnen seriöst, hör man en låt så spelas värsta bästa eller ibland
dåliga minnen upp i skallen, och ibland när man hör nya, så får
de också en och tänka på en massa minnen (!) lovely att musik
finns, och väcker saker och ting i en, åh det är verkligen underbart
ibland iaf, haha. Men sen finns det såklart låtar som jag aldrig vill
höra som väcker bad memories, men sen finns de låtar som gör
en depp,  men ibland känns de t.o.m bra och lyssna på dem, för
depp-saker vill man inte alltid glömma (!) de kan vara saker som
betytt en så mycket i livet. Och åh, igår fick jag skriva med --------
hejsnyggast.se! jag vet, intressant! haha, hejdå (:


you really got me now!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0