back on track

Men hej, man har inte kommit in på bloggen pga att dom bytit
plattform elr nå, men så återgick dom till det gamla bloggverktyget
eller nå (!) så ja, har inte fått läsa nå superskojsiga bloggar haha.
Mmm, idag fick vi veta vad vi fick i nationella - svenska och jag är
helt nöjd! Ja och jag led ett tag av bloggabstinens men sen ett tag
funderade jag starkt på att byta portal fast jag tänkte ju såklart att det
sku va bättre när det väl börjar funka igen nåja (?) igår satt jag här och
väntade, haha nejmen klickade hem lite saker. Asplöven förlorade
mot Mariestad, borta.. 7-3 slutade matchen om ni ville veta det, och Iiro
stod i mål.. Mm, Asplöven spelade bra i början synd att dom aldrig
lyckas hålla det, dom tappar alltid mot slutet.. Japp och idag ska jag dra
och kolla på B-juns match, Sorbas sku också (?) Jo, Ewe som frågade
igår så ja! Ha det bra!

He's cute.

image137

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0