Because the night!

Halloj!
Det var visst den 23e, på kvällen som vi skulle åka.
Och eftersom vi skriver nationellt prov dagen efter så har jag
ingen aning om hur jag egentligen skall göra? Månne om jag
får göra provet den 23e med tanke på att det är före, eller måste
jag göra det den 29 (!) vill ju helst få det gjort för den 6e har vi typ
det sista provet, och mja iofs så skulle vi ha engelskaprov den 23
tror jag eller mja!
I just want you by my side, but I know, yeah I know that there's
no hope, no hope left. So I leave it all behind, I'm trying to forget.
But I guess, I guess that you got the best of me, still wondering..
is someone getting the best of you?
Ohhh boy! *

nepp, äre inte lätt så är det inte det! (:
och vad mer? ja! jag bryr mig inte, helt meningslöst patetiskt.
tjoho!


IT'S GOOD TO BE GREEN! (:
image144

Btw, kollade ¨på dom här för ngn dag sen,
och så såg jag & G dom i tidningen och G
blev helt wild, men aj de var örhängen jo! (:
image145

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0