Can,st!

Hallojhalloj (:
Var ut och mötte Sofia, tänkte vara ute och så..
Och så kom ju Tomppe också helt plötsligt.. Japp!
Sen kom även Matti och Paue där förbi, men dom
skulle väll till kuben då och göra något, så jag drog
iväg med s och t till ica! köpte karra, var i behov av
något gotteligottigt! sen kom även paue och mattiw
dit så satt vi där en stund och tog det lugnt, erica och
nora var även förbi där en sväng (!) men mjao, sen så.
planerade vi, eller tidigare iofs när jag sofia och tomppe
gick i affären så pratade vi om framtiden!
Jag sa att jag sku bege mig till sthlm o bo där några år
efter gymnasiet, haha trivs så otroligt bra (!) sen ska jag
söka jobb i canada, och om de går så ska jag testa hur
de är o bo där, o trivs jag, elr nej jag kmr nog bo där isf
förevigt hoppas jag (!) kanske inte på ett och samma ställe.
men vid gränsen till usa, elr närmare, elr typ toronto,
eller i montreal eller winnipeg eller vancouver elr calgary
eller varsomhelst! eller nej inte varsomhelst, quebec city
eller i halifax eller ¨ååååh finns så många ställen, vill bo
överallt där, är kär i canada (!) haha.
Japp, min vän sofia har planer på att en dag bo i Detroit
och det gränsar typ till Canada, haha så tänk om tänk om
ja då skulle man alltid kunna träffas och så (!)
Vilka framtidsplaner, men jag ska iväg som det ser ut NU!
Bara det går, bara det löser sig så ja, jag vill till vinterlandet,
okej inte vinter året runt, men det är kallt där och ja, haha.

Så nu vet ni iaf vad jag vill göra med mitt liv, hahaha. eller
vart jag vill bo iaf!

jag sku även kunna bo i edmonton jooooo!
image189

 åh!    Quebec!

och i calgary!
image193

     
typ places i alberta och runt varsomhelst (!) åååh!


I halifax!
image198

så nu vet ni... jag dras dit (!)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0