Celebrated night

Hej igen ska kladda ner här..
Som ni vet så är det sommarlov snart vilket innebär att man,
eller vissa iaf får sova längelängelänge, och jag längtar till det
för det känns som att vakna levande begravd eller något varje
morgon och det är inte härligt, såg just att mam också kom hem
för den delen. På sista tiden har jag vart ett riktigt nervvrak, må
jag säga men det gör ingenting för min del alltså! Jo idag under
gympan så fick jag typ en sträckning i armen och har fortfarande
ont, och ja usch vad jobbigt det är, mm. Och ja vi spelade
badminton förresten och det var skiiiit skoj, fast det skulle ha varit
skönare om det hade varit utomhus en sommardag eller något..
oh (!) lovely!

Jo samt kan jag säga att Kg skadade sig under lektionen, Make
eller somsagt Savveh eller vad han nu kallas för hade typ kolliderat
in i honom, eller hans knä, han hade typ fått en vidring och när jag
kom dit vid honom sa någon att hans knä hade vridits elr nå, alltså
att den typ var sådär fel, elr oh kan ej förklara ja! något med ledbanden
också tror jag (?) jo, sen hade han fått ruggi inreblödningar o allt
såg sådär stackarsaktigt ut och ont hade han för han kved typ..
Mmm, sen hade Tomppe och Sofia ringt till Lii och sagt att Kg skadat
sig och att han fått åka till sjukan, nejmen akuten o besöka farbror
doktorn, men vem trodde inte på det? Lii! Haha inte så konstigt, för
det inträffade på en så dålig dag så hon gick förstås inte på det, eller
trodde inte (!) men sant var det iaf, huhu.

Sen så kom vi fram till att det är oftast sport-freaksen som drabbas av
nå skador, eller såna där som har sådär 'sportenärmittliv' elr typ
en sååå stor del av mitt liv, och det är synd, eller synd när det drabbar
vemsomhelst, men extra synd på nå vis! Tänk en som aldrig nåmer sen
sku kunna återgå till sin älskade sport, huj!

Apropå allt möjligt, så ja jag är ganska elak när det är 1a April måste jag
också säga, jag skämtar ju inte som jag skrev i förra inlägget, för tkr ej om
att göra det nåmer nu när jag blivit lite äldre, är sådär tråkig, skämtar alla
andra dagar förutom 1a april o 1a maj, haha!
men jag tänkte dra ett skämt men det skulle vara alldeles för taskigt!!

Och jo vad mer, jag ger upp! Jo nu vet ni det också för det är faktiskt helt
meningslöst enligt min mening! Japp, jag tycker det.. Och om jag tar en
närmare titt på det hela så är jag typ bomb säker på att det inte finns ens
en strimma av hopp nejnej! Ja vad mer (?) Inget, hejdå!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0