corksaww!

tjenare folket!
stockholmare är härliga måste jag då faktiskt få säga..
dock menar jag killar främst, haha! (: eller det finns iaf
sånadär helt härliga typer.. Hursomhelst..

Idag drog jag iväg till ica med erica, pau, sofia och mattiw.
Sen drog vi till Max och köpte milkshake japp, haha.. Satt
där en stund och chillade, gick en massa brunbrända hm,
hotties där!
Sen drog vi in till coop och ja så drog vi iväg till ica, köpte
lite karra där och ja satt där utanför och smaskade i oss
en hel del, pau hade dragit hem för jag vet inte varför (!) ha,
nå hursomhelst. sen så fick vi fnatt helt plötsligt, ringde
cfb (!) men fick snacka med någon jerkka! haha, jösses vad
najsig han var ändå, sen så snackade vi med någon
daniel helt plötsligt.. Ericas fika kompis.. Mm eftersom att
han delade ut nummer och liksom stod för att svara i alla
telefoner, gjorde vi ett test och någon karl-jonas hamnade
i luren, som senare hette karl-johan! japp, danne sa till
erica att hon o han o malin o jerkka sku dra en fika.
Mm, så frågar erica senare vem jag sku fika med, så säger
han criko, (vem?) crille, (vem?) f-b! hahaha, jösses kan
en människa ha fler smeknamn? jo senare talade jag med,
nej före med karl-johan! som i sin tur var en påhittad figur
av jerry, som även kallades för kalle, som i sin tur var vän med
någon, och så talade någon.. (namn, minns ej) från
djurgården på stureplan och sa någonting mysko, och så
började fredrik börjesson o tala om att han spelat för huddinge
men blablabla, om crille. Och så säger dom att vi bor i ÅLAND -.-
haha, och så säger vi; NEE HAPARANDA! så säger människan
MEN DÄR HAR JU CRILLE SPELAT! (hallå?) det är som
det vi redan sagt flera ggr under de senaste timmarna..
" hur många är ni?......4...måste det finnas 4 sängar?" haha,
han var så härligt, LÄTT ALLTSÅ!
Jooo tidigare idag under dagen gjorde Sofia.. något.. eller
nej hon ringde ett samtal, verkligen intressant ^^, sen kollade vi
på lite kort och sånt där.. Nåja! Senare så fick vi för oss när Tomppe
kom hem att vi skulle dra och käka på max, hade ju trots allt vart ute
hela dagen och inte fått i oss något, så vi drog och käka, kom hem
för ett tag sen, sitter nu och tar det lugnt, skriver med trevligt folk!
Har inte så mycket mer och
skriva om.. Ha det bra, hejdå :)

hahahaha!
varför spelade inte a under sista perioderna?
- för att han inte spelade.
men varför spelade han inte under de två sista?
- men, han var lite gnällig.
vem stod i mål under sista matchen?
- iiro itämies, men han ska sluta!
( itämies och ottosson keepern)
vilka bärde fanorna?
- vafan inte fan vet jag vilka de var 
det är den riktiga cfb, tro mig! hahaha.
var de killar eller tjejer?
- meeh tjejer
hahaha, sen...
svara ärligt, du sa att du sku det, en fråga.
- om jag svarar rätt, lova o tro att de är jag den riktiga
okej, vilka tränare?
- freddy.l, micke.p och per.k!
hahahahaa, det var så fult!
jo, och så frågade e vad hans f hette, så sa han j!


ååååååååh!
"varför, det är jag som är kungen!"



fick även denna text, icke alls rolig:

Markus Ottosson, målvakt (Asplöven) - Stats

Var på väg hem redan i vintras men valde till slut
Asplöven. Har gjort ett gott jobb i deras avslutning
av säsongen och Asplöven är säkerligen intresserade
av en förlängning. Men BHF har enligt uppgift kontaktat
Ottosson och vore utan tvekan ett bra tillskott.


please, stay!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0