Desperate Housewives (!)

Halloj bloggen (:
Äntligen har dom dragit igång med DH igen, haha har
som väntat på att det ska börja! Jo hursomhelst så trodde
ju jag så dum som jag var att det var dubbla avsnitt, men
dom visar ju det förra och så ett nytt, läste ju icke så noga
måste jag då säga, haha. Idag så fyller ju Sofia år somsagt.
Har vart tillsammans med henne, Mathilda, Tomppe och
Paue out, haha sen tog vi en fika på ICA japp. Paue drog hem
hon verkade inte må så bra, hoppas hon inte blir sjukling,
nåja!

Nu ska jag kila iväg, ska försöka få små sysslor gjorda innan
det nya dh avsnittet börjar, ha det bra!
pusshej!

imorgon, natioenellt prov i engelska, uppsats (:


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0