dreaming of you

Halloj!
Trots att jag somnade rätt så sent så har jag ändå på
något sätt lyckats med att stiga upp rätt så tidigt, har ju
somsagt varit vaken ett tag nu osv. Sitter här och mja
gör inte så mycket, ska tanka ner lite musik, oh musik
man får värsta bästa minnena av en massa låtar.. Och
jaa, men sen börjar man fundera kring lite saker (!) och
det är synd att det ibland blir så..

Mmm, och nej nej  nej (!) helt fel, det får inte vara så iaf.
Jag läste någonstans somsagt igår en sak och det var
inte så skoj! Sen pratade jag även med papsen här för
en stund sen, och han i sin tur hade pratat med p och han
i sin tur hade pratat med någon och ja, det visade sig att
mja, vissa saker nu är som de är..
vad tänker du med (?) eller, vad ska man säga.. sluta snälla
du, sluta och ja, kan inte du bara en gång för alla bete dig
som du gjorde från första början.. du är super annars!
varför, varför, varför gör du såhär? varför? vart vill du komma?
Du har ju ändå väll hjärta nog va? Nåja..

Mmmm, nu ska jag göra något.. Eller jag ska iaf sluta skriva
här för jag orkar icke nåmer, ska ladda upp några få bilder sen
fåre vara nog för min del, haha :) jo jag kom även på att e och n
är borta i L, och ja nåja!

I didn't know, but now I do!
erasing everything that has to do, with someone like you.

Ha det bra gott folk!
På återseende!

suddig! men det är acres o han är
cool! haha, gamla matchtröjan btw!
image166

Och så kungen KALL! (: boom-boom-booom!
image167


ABBE! <3 absolut en stjärna i mina ögon! alltid nr 1 haha (:
- allting som jag vill kan jag göra!
image168

suddibild!
Molin och ngn iddi.. (?)
wowwow, asplöven har snyggast matchtröjor, absolutely!
image169

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0