glada vappen!

mjaauu!
nu är det somsagt vb! skoldagen var kort och chill,
hade först syslöjd, sydde klart en till kjol japp, denna
gång en färgglad, jag lovar! haha. sen kollade vi film,
Gustaf2, skiiiiit sööööt och braig film, och kulig och så.
Idag ska jag chilla, ska käka middag lite senare, alltså
spece middag då, haha. och ja sen sku sofia ringa mig
när hon kommer hem från sin moster, ska även sitta
ute en stund, typ 18 i solen eller något, sköööönt!
Sommaren är påväg in till denna stad nu va jo, haha.

Har suttit ute på altanen och bara slappat, lyssnat på
musik haha och så fixade jag naglarna jo, hehe och sånt
där annat, mjao! Ska ännu ut en sväng, sen duschen och
fixa mig och sånt där.

Jo och somsagt så vill jag fortfarande flytta till både sthlm
och canada, i ordning också, i den där ordningen, fast jag
vill bara bo i sthlm några år, spara massa money jobba
någonstans och sedan flytta ut i vida världen, till canada..
skaffa jobb, familj förhoppningvist och så glo hockey där och
bo runt där på olika ställen, sen till sist bosätta mig där jag
trivs allra mest! Ja nu vet ni det, haha.

image199

   

däär i Calgary skulle jag mer än gärna kunna testa o bo, och sen i alla andra
ställen som jag rabblade upp i gårdagens inlägg, haha! (: lovely!

men nu ska jag kila iväg,
ha det bra, pusshejdå!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0