hejhåå!

Thea är rolig :)
Haha hon är inte alls lika blyg som hon brukade vara
förr i tiden, inte ens nästan :)

Sitter här och tar det lugnt, är svin trött av mig, har lust
och ta och vila eller något snart, eller nej jag vill se en film
för det skulle passa mig just nu, men sen vill jag också hitta
på något idag (!) men vad vet jag inte.
Hursomhelst.. Syrran, mam och Tindra drog iväg till torne
så ja, Thea stannade här, hon springer runt här hela tiden,
haha hon är så söt! och nu har jag väll inte så himla mycket
och skriva nåmer, kommer som inte på någonting.. eller jo
jag ska köpa skor! haha, hejdå!

jo och ja vad mer, thea tkr om bilder, precis som moster!
hahahaha (:


image153


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0