he's a jerk

tjoho bloggen!
har skrivit flera inlägg idag, jag vet..
men samtidigt funderade jag här nyss på att ta bort den
här skiten, men så kom jag på att jag har så mycket bra
saker nerskrivna här (enligt mig)..
jösses, varför ljuger du? när du inte ens behöver dra med
en lögn (!) varför, varför, varför? för att bara lyckas såra en?
men tack, du har lyckats..

Ikväll ska jag faktiskt tamejfan se på sverige pussas o
kramas, mmm haft lite problem o få fram det där, men det
är något jag absolut ska! och vill ni veta vad?
Jo, Ö är Sofias! Och, och, och! Hon är ett L-fan!
Nåväl.. När vi blir äldre, då jävlar.. Okej det är bara Sofia &
Matti som hajar detta, och Gunnar, iaf litet haha.

Och vad mer.. Jo Björn är så söt och D är så snygg och
ja, sen hörde jag lite bad news idag, men.. jag hoppas att
ryktena inte stämmer, dock kan man inte vara säker (!) nåja,
that's life.. hoppas inte (håller tummarna) jo en till sak, jag
förstår mig inte på vissa saker.. nåväl!

kärlek är inte det när killen ger en det man

pekar på, det som är kärlek är när killen inte vill att man skall
begära något mer än hans närhet/kärlek. Hur vet man i vissa
fall att man fallit/faller för någon? Jo, det är när man känner
smärta. Jag känner ingen smärta, vad betyder det?

Att bli sårad det hör väll till det hela? Det är väll självklart..

Just nu har jag nött en låt typ.. säkert miljontalstimmar
i sträck eller något, nejmen har lyssnat på den om och om och
om igen, och i can't stop, nej.. den bedövar mina tankar, haha.
men nu ska jag dra mig ifrån att skriva här.. men jo jag har en
till sak att skriva ner här! LÄS INTE, om det ändå inte intresserar
dig, eller om du inte orkar eller något, jag råder dig, läs inte isf.

Hejdå!


något på hjärtat?
Postat av: +G

"LÄS INTE, om det ändå inte intresserar
dig, eller om du inte orkar eller något, jag råder dig, läs inte isf."

just "läs inte" var nog de vettigaste du skrivit i hela din blogg. =P

2008-04-09 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0