he's falling down

My back is turned on you.
jappjapp.

Godkväll!
Jag råkade typ somna, inte för så länge men ändå..
Det är typ rena pinan i mig just nu, har så ont och ja
haha, enda utvägen eller enda sättet och slippa känna
är väll om man lyckas somna (!) mm, jag ska nog ta och
hoppa in i duschen strax och vila sedan igen, och hoppas
på att det skall gå över, bara skola imorgon och ons, sen
är vi lediga tor+fre! Hurra, fattas bara ett lååångt skönt
sommarlov, haha. Och ja, plus för att musik finns, extra
mycket +, wow! Och jag längtar faktiskt tills vi åker iväg till
stockholm, där blir det ju också lediga dagar från skolan,
och under valborg (!) och allt ja! Just nu älskar jag alla dessa
lediga dagar, men det är väll för att kompensera suget efter
sommarlovet som man bara älskar dem såå! Och förlåt för
att vissa kanske väntar och längtar och åtminstone var happy!
Nåväl, nu ska jag kila iväg. Ska vila en stund & hoppa in i
duschen och det, ha det bra allt folk! :) Skriver nog imorgon
om jag är levande nog, haha. Tjao!

Did you ever felt betrayed? I guess this song without lyrics
is just some kind of a song for some cluttered minds.

D is a star!

något på hjärtat?
Postat av: p - of course.

varför ska du till stockholm? JAG VILL OCKSÅ!!!!!!

2008-04-07 @ 21:11:55
Postat av: p - of course.

hoppas att du förstår att jag är jävligt avis på dig. varför kan inte min bror skaffa flickvän och bjuda med mig till stockholm! fyfaaan!!

2008-04-07 @ 21:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0