Hippieman!

Halloj! (:
Den här dagen har gått snabbt, haha najmen klockan är redan
halv fem, tycker tiden går skit snabbt! Jo somsagt idag under
morgonen så hade vi somsagt nationella, det var sådär smått
konstigt mot slutet, men alla andra frågor förutom dom där sista
var lätta (!) men det gick väll bra! för ALLA (!) alltså mja, jag trodde
det skulle vara en aning svårare frågor, men iofs var det ju muntligt
så japp, nå hursomhelst. Hade svenska och sen typ glosförhör
mm, gick väll helt bra! Men mjao, sen hade vi ju syslöjd sist under
dagen, och det är bland det bästa just nu (!) haha, inte länge kvar så
får jag bli klar med klänningen ska nog hoppa till slöjden i elevens
val, för de låter mycket bättre så får jag den klar snart! Satt över där
med tjejorna, när man väl kommer igång vill man ju inte sluta, fast
när lektionen började hade jag ingen lust alls, hade så ont i magen
så jag var tvungen o stå o böja mig så jag inte skulle svimma av
smärtan, haha nejmen ja (: Nå hursomhelst.

väl hemma, la jag mig och vilade var så seg så och hade fortf lite
ont i magen, och mja försöker ta det lilla lugna, snart är det dags för
nationella (muntliga) engelska då, och nästa vecka är det uppsats
dags, sen är engelskan klar (!) wei. Nåväl, ha det bra, hejdå!

P.S Jag fann en hippie man, grrrr han är hot! (y)
mm, vet ni vad? jo sofia sålde, för hon hade nog förutspått ngn
hippietyp (för enligt henne är hippies passande!) hahaha, mjo
hon är finurlig av sig ^^, haha! och jag kan då säga att han är
riktigt hot! men synd om alla människor ska börja flytta ;/

image160

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0