homesick

Hej, jag kom back ändå (!)
Jo vad heter det nu, min smärta gick över efter att jag
bastade och det, jätte skönt må jag säga när man slipper de,
fast nu känner jag hur det sakta kommer krypandes igen, börjar
så smått så, snart kommer jag bli galen igen och då måste jag
sova, så får tävla med smärta, måste nog hinna somna innan
den hinner ifatt mig, haha. Nejmen ska nog ta och vila iaf snart,
och jo Erica ringde för en stund sen, hon skrämde nämligen livet
av mig, nästan iaf. Har så hög ringsignal så ja, haha. Nåja får ju
såklart skylla på mig själv (!) Mmm, och hon sa lite roliga stuffs,
fast lite stuffs som fick mig och nora o haka på o cutta peeps
elr okej, en människa (!) hahaha.

Mjaopp, Erik var hos Filippa jao! Snackade lite med Sofia här
¨ja på msn innan hon drog, om att ingen borde lämna löven, helt
seriöst nu (!) utan att ta i elr överdriva, det är SORGLIGT!
Aa, nu ska jag sitta här en liten stund, är helt plötsligt sugen på
nå pärondryck också (y) och ja.. Nå hursomhelst! Ha det bra:)

D&C (!!!!!) o' company (:

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0