HON BARA FÖRSVANN!

Japp, hon försvann helt plötsligt. Erica alltså -.-
Fast det här var iofs igår men när jag satt här
och funderade så tänkte jag på försvinnanden så kom
jag på att hon försvann igår. När vi slutade skolan så stod
vi vid skåpen och tog på oss ytterkläder och alla stuffs vi
skulle ta med oss hem:) så när jag och Nora skulle promenera
hemåt (trodde E skulle hem samtidigt) så var hon borta,
spårlöst försvunnen, + att det var helt tyst i skolan, eller dött och
vi hörde inte henne säga något, så tänkte jag att hon kanske
redan gick hem, men nej! Men så visade sig efteråt att hon
stannat i skolan, haha. Det var läskigt, låter inte så men ja hon
försvann ju helt plötsligt, o när man inte visste vart elr hört nå så.

intressant jag vet, men läs inte om ni inte orkar! :D

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0