hpda

Hejsanhoppsan.
Jag vill åka bort härifrån jo, alltså någonstans bara
haha, så man liksom upplever lite annat än Haparanda.
Men somsagt så ska jag ändå åka bort på Onsdag, till
Stockholm, nog för att vi ändå är framme mot natten tror
jag iaf (!) Härligt härligt, sen längtar jag till en Thai-resa!

Somsagt, umgicks ju med vännerna idag, drog ut sedan..
Vi var förbi Stadium bland annat och Ica, haha som vanligt.
Japp, där såg vi "coolingen & tönten" från början ett hippie
gäng, tills jag och Sofia kände igen dem, eller jo jag kom
på de sådär helt plötsligt, o så sa Sofia att.. eller hon..
vad heter det nu (?) liksom.. ja, skitsamma mm och då kom
hon också somsagt fram till att de var dem, söta namn vi
har till hippiesarna? eller smeknamn somsagt..

Sen så kom ju somsagt marcus och tia förbi här hemma hos
oss och hälsade på, skojsigt! Och somsagt så åker jag ju
med dem då på Onsdag, ska bli roligt :) Och tack för att ni tar
med mig, haha. Jo det är ju somsagt dom som står för resan
samt ja fotbolls matchen, aik-dif (: sen så hade dom väll planer
på att vi skulle besöka Kista, tror det var Kista galleria? Och ja.
Så kom de med en liten surprise till mig, jo vi ska nämligen till
Gröna Lund också, sååå roligt =D haha, ser iaf fram emot
veckan som kommer.. Nu ska jag kila iväg, eller ladda upp nå
bilder för skojs skull och skriva en.. sak (: hejdå.


21/4 - Min födelsedag + Thea f3, Kalix!
22/4
- hmm no plans..
23/4 - wei, stockholm (!)
24/4 - fotboll! aik-dif (!)
25/4 - sthlmstadi?
26/4 - Kista (!) Galleria (?)
27/4 - Grönan (:
28/4 -
home!

image183
aaaaaah lovely!




image184

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0