jääkiekko!

uppe med tuppen, haha :)

Godmorgon kära bloggläsare!
Har vaknat för redan tjugo minuter sen, på något sätt lyckades
jag vakna! och jag lyckades t.o.m vakna 5 minuter innan min
väckarklocka skulle ringa, helt otroligt med tanke på att klockan
var något över tre inatt när jag bestämde mig för att börja sova!
Haha, jag trodde inte jag ens skulle orka upp, trots väckarklocka
men joho ni, men det beror säkert på att jag sett fram emot den
här dagen på något vis ändå! Jag blev förvånad av att Gurra också
var vaken redan, haha. Nåja, nu ska jag höra med någon
människa eller snart hur man skall göra (!) eller jo, jag hade tänkt
och ringa och fråga då om s skulle med, men nej jag ids ändå inte
för klockan är ingenting och ja (!) haha.
Nåja, skulle känna mig lite smått taskig och ringa redan så isåfall
väntar jag eller så.. hm skiter jag i det! hahaha, ja brava! hejdå :)
Mm, glöm att jag någonsin frågade!

swe-fin! u16&u17, the cube! javadmer? (: heja!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0