Keep on!

Halloj :)
Imorgon är det redan fredag, jag tycker veckorna går jäkligt
snabbt nu (!) haha fast det är ju iofs positivt tycker man ju, för
då blir det snabbare sommarlov ja sommar helt enkelt.
Vi kollade även part 6 av bob tror jag (?) nu inann vi slutade
skolan så ja, denna vecka har varit chillig av sig men inte mig emot.
Imorgon nationella p! Nåja.

Och ja när vi just typ hade slutat så ringde Ewe mig mitt i allt,
haha och undrade hur vi skulle ta och göra, och så berättade hon
om hur allt låg till osvosv. Ja som ni ser, man är så mycket för att
planera saker sådär tidigt haha :) Japp, och som Gunnar sa så skulle
det inte förvåna honom om jag redan börjar bjuda folk till min 18års
fene, men bara för att han ville att jag liksom redan skulle bjuda honom!
Jao vad mer.. Snart fyller Sofia ocskå år, 15e jag skriver lite tidigt men
jaa, och då ska ni alla gratta henne. Emilia hade typ klottrat ner våra
födelsedagar på mats almanacka så ja, Sofia 15, så sa hon till Mats
att det är en riktigt stor händelse, haha =D Jo Tomppe o Sofia var ju
förresten på en utbildning så dom var ju inte i skolan sådär under
själva skoldagen, eller jo dom kom där innan vi andra slutat och så ja.

Nu ska jag kila iväg iaf, ha det bra :)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0