lovely,lovely!

Hallojsan!
Idag hade jag muntligt prov i engelska, nationella iofs!
japp, gick väll helt okej (!) haha nog för att man fick en liten
fundering då och då, iaf.. ganska skoj (!)
Imorgon har vi ett vanligt engelska prov, har inte pluggat så
värst mycket, men har ju trots allt arbetat med kapitlet osv,
så hoppas det går finemang sen. Imorgon bär det ju även av
till Stockholm, vi åker härifrån fyra till luleå skulle jag kunna tro.
Eller senare, iaf.. Vi ska inte ta planet som går 9, det är ändrat
till klockan sju på kvällen så ja, jes, ska snart checka allt jag
skall ha med mig osv, packar väll färdigt det mesta idag, mjo!
mam och pap skulle bara ta mina pollenmediciner, köpa nya
dvs, för där nere finns det väll pollen elr ja dom ligger ju som
EN ANING före oss, haha.

Nu ska jag avrunda här, ska snart se lite av HSM, plugga lite
och ja somsagt checka sakerna (!)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0