My own world.

Ge mig sommar!

När vi var påväg hem från skolan, alltså dvs jag, nora och
tomppe så höll vi på att prata om årstiderna, intressant jo (!)
så japp, om att vintern är snöig, och sommarn är solig,
våren är regnig och hösten är blåsig, men ja.. Alltså för mig gör
detta slask absolut ingenting just nu, för jag är ju såklart
medveten om att sommaren är påväg och det känns ju hur super bra
som helst! Och ja,man vill ju typ att det ska regna mer så att all snö
försvinner.. Jo (!) Förra året när jag fyllde år dvs den 21 April hade vi
ingen snö, och det var jätte varmt den dagen faktiskt (!) Så jag hoppas
de blir lika varmt redan nu, joo. Vad mer? Det positiva med våren är
att veta att det är sommar snart, det braiga med hösten är väll bara att
allt är mkt finare då, haha. Och ja när jag ser denna bild och andra bilder
som togs samma dag och ja, annars också under sommaren så längtar
jag bara mer och mer, det här var i kemi och allt var verkligen grönt!

Tänk vad skönt det skulle vara nu med sommar, och sommarlov skulle passa
perfa på köpet, ligga någonstans i värmen och steka, nejmen åh vad skönt.
Sen skulle man kunna gå runt i evigheter och bada och massa sånt där och ja,
iofs en massa. Men nu är det inte länge kvar så det är bara att bita ihop! Snart
är sommarn här! Och man får hoppas att vi får en riktigt varm skön sommar, för förra
sommaren var inte så värst varm. Nu ska jag sluta snacka om årstiderna..

Jooo, jag kmr väll få MVG i svenska i slutbetygen eller mja, har iaf haft måååånga
mvg'n på uppgifter, nästa måndag drar vi igång med nationella - matte muntligt!
jag, nora och erica i den gruppen, japp hoppas de går fint, men matte är somsagt
klurigt enligt mig, och ja på fredag har vi nationella - engelska, halva dagen!
nejmen halva lär gå åt, och ja sen har vi nog ingen språkval hoppas jag, och så får
man gå hem skulle passa perfekt, o nästnästa vecka är alla lediga tor+fre och det
om ngt är lovely!

men nu ska jag kila iväg, eller sluta med att skriva här och drömma
mig iväg, till ett somrigt land åtminstone, haha ciao! :)


image141

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0