Oh god!

Touching you!


Hello:)
Just nu sitter jag här och skriver med massa trevligt folk.
Haha, sofia är ganska rolig av sig för att hon inte hajar vissa
saker och det är så gulligt. Hon förstod inte meningen med
"då när han raggade på dig" eller nå, haha =D Jo vet ni jag fick
veta en rolig sak, Paue hade skickat typ en bild till Sofia, och så
hade det varit en bild på en Sara så hade Sofia sagt typ: Ta bort!
elr nå, hon trodde de var på henne =D haha. Aa, och jag har en
så allvarlig diskussion med Erica! Japp -.- men hon hajar inte!
Eller ja, hon är blind och jag tkr hon ska öppna ögonen och se!
Haha :) Ja, fast hon är så söt av sig, för hon tror jag försöker med
att skrämma henne eller nå, och dessutom så säger hon att jag
och Felix säger typ samma, men man tänker i samma banor när
det gäller det, haha!

Jo och jag hade en konstig dröm inatt också, japp eller den kändes
mer konstig på morgonen, eller hade jag vaknat typ igår så hade
det varit en bra dröm, men så kändes det inte idag ;s Haha, jo ngt
som var bra i den var att jag typ elr mja, jag hade ett stadigt
förhållande med en person, men när jag vaknade så kändes inte ens
drömmens om en bra dröm. + att jag inte kände någonting alls för
något, nejmen. Och med tanke på en person när jag vaknade så tycktes
jag inte känna något alls, det var som helt tomt. Eller mina mänskliga
känslor var som tomma =o Det var sådär läskigt. Men så började jag
vakna till liv och funderade.. 'varför just du? varför just du av alla
männsikor?' mja säg det. Ja hursomhelst. Ska städa i mitt rum nu,
hejdå :)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0