S + F

Hello bloggen :)
Idag under kvällen så ja, tog jag och slängde i mig min
sallad, eller japp det var faktiskt pap som hade gjort den och
den var supergod kan jag säga muuums ;* blir ju sugen när
jag tänker på salladen! Japp, men sen så bestämde jag ju mig
för att dra och cykla med Tomppe till OK, han var och köpte en
innerslang nämligen, och så tänkte vi att vi cyklar till ICA när vi
ändå var i farten, mötte Sofia, Matti & Paue påvägen dit, pratade
om ditt och datt osv. Haha sen drog jag och han till ICA köpte
fika, och satt och fikade ute, var sådär skönt väder ändå! Japp,
och innan vi gick in kom de en uberglad man och vinkade, o
Tomppe ja han reagerade megaglatt och vinkade, såg ut som
om han härmade den där mannen! Japp, påväg hem mötte vi
Pau, Matti och Sofia igen o stod o pratade med dom en stund.
Kollar smått på talangjakten 2008 nu! Marcus och Tia är här,
och ja dom sa att trippen var bokad! Mm, ska fortsätta se på
tv!

Wei! och såhär ser det ut:

23/4 - Stockholm
24/4 - AIK - DIF
28/4 - Haparanda (?)



image155

något på hjärtat?
Postat av: erica

uuuusch för AIK >

2008-04-05 @ 13:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0