searching for sth more.

Alla får sin chans genom att välja, men jag
flyr till en annan värld.

Halloj, nu skriver jag än en gång här, haha mm
jag verkligen diggar att skriva i bloggen extremt mkt (!)
jo det märks nog tydligt, nå hursomhelst..
Hade ett låångt-trevligt samtal här tillsammans med
S, ganska najs och snacka om lite vadsomhelst..
Precis som jag blev S lite... överraskad när det
gällde vissa saker, så lite man vet.
Hursomhelst. Min mobil dog och ack det var synd det!
Men mjao, har lagt den iaf på laddning nu så att jag
kan nås någongång. Haha fyfan vad slitet, Jag längtar
tills de bär av till Luleå, får bli efter Sthlm, då ska jag/vi
träffa Elias, japp har lovat emot att ringa i förväg, haha.
Han har suttit och ritat söta bilder till mig (: TACK!
Nåja hursomhelst, hejdå! D är het!
Just want sth to hold on to.
Läste förresten nyss någonting som icke alls lät bra,
hoppas de inte blir så, stannastannastanna snälla!

Vad döljer sig egentligen under ytan? Under denna yta
döljer sig så mycket, det finns så mycket mer där..
Dock saker du aldrig lär få se eller något, eftersom att det
aldrig någonsin kommer att bli ditt nej! Aldrig någonsin.
Mmmm, du är konstig, jajamen!

what would i do... it just left a place that I cannot fill,
but I guess that it works for me.

tjolaa (:
image164

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0