that's life, go ahc!

Snodde av P:et! (:

1. Hur mår du idag?
jag mår väll bra, fast har skit ont i magen ;/

2. Vad ska du göra idag?
senare blire hockey med tjejor, tills det... no idea!

3. Har du gjort något korkat nångång?
haha nångång? eller varje dag? joo nog har jag (!) haha.

4. Har du någonsin tappat din mobil i vattnet?
jo det har jag faktiskt gjort, men inte min nya som tur är (y)

5. Är du kär i någon just nu?
kär? naej! malin is get off on D , C & C haha (:
ska först vara riktigt kär. i mitt nästa liv om ett sådant
tilldelas!

6. Vill du gifta dig och skaffa barn?
om jag vill! jo, men läs ovanstående (!) men barn vill jag ha,
när jag blir äldre, och a wonderful wedding är något jag vill
uppleva! åh, stå där vid 'altaret' vilket inte kommer finnas..
för att det inte ska ske i kyrkan enligt mig själv.. (:

7. Har du bra kontakt med din familj?
om jag har? ja det är klart det, rätt bra iaf, och ja min familj
är ju såklart bland det bästa som finns, absolutely!

8. Skulle du skaffa barn nu eller leva i en brunn resten av ditt liv?
ö troru jag offrar o leva hela mitt liv i en brunn? troligtvis dö i förtid?
nej sku hellre skaffa barn nu, skulle vara mkt lyckligare, sku bara
bygga upp mitt liv på något vis..

9. skulle du vilja bo i ett hus fullt med råttor eller äta, tugga 5 stora
levande sniglar utan att få dricka vatten efter åt?

hmmm, usch vad äckligt, sku ej kunna stoppa en snigel i munnen,
slisk! sku bo i ett hus fullt med råttor,och så sku jag flytta med
detsamma, såkart (: stod ej "resten av ditt liv så" haha.

10. är du lycklig?
halvtsomhalvt! (:

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0