the puck is in

nejmen tjoho!
den här dagen är ju hur seg som helst, och jo
det har snöat massvis här i Haparanda, ja och jag
vill dra iväg härifrån, haha vill ju egentligen utomlands,
men alltså ja södra sverige duger för min del nu!
Nu snöar det inte vilket är bra (y) men det har fan snöat,
när man gick där ute var det som att gå ute mitt i vintern,
mjapp förfärligt. Imorgon fyller Sofia år, så ta och gratta
henne! Och ännu 1 v kvar för mig så fyller jag år, mjao.

och jag är trött,trött,trött men vill inte sova ännu, och ja
dessutom så är det ingen bra idé, måste plugga lite, och
läsa lite till det där, akut 'sjukvård' eller mja ifall man nu
typ stukar foten t.ex, mah! take me to sthlm!
vad mer, jo jag insåg att jag är väääldigt seg när det gäller
några saker, hahaha (!) men sånt är livet, ingen stress
för min del nu.. aw, och tia frågade mig igår om jag längta
eller nå till sthlm, nu vill jag bara dra härifrån mer och mer,
hon kunde knappt vänta för hon verkar ju somsagt inte trivas
i hpda nåmer, haha! Och ja tidigare så sa Erica att hon är
besviken på Fredrik, och nu hajar jag varför, vilken svikare (!)


Sofia F15, 15/4
Flicka-sexton, 21/4
Thea F3 21/4
Stockholm 23/4
AIK-DIF 24/4
Home (!) 28/4
Tomppe P16 10/5


a somsagt, blire sthlm den 23e, längtar bort bort bort (!)
men joooo, jag längtar ännu mer tills de bär av till thailand, hahaha (:
image177


ska flytta (!) vill flytta, vill bara, hahaha..

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0