Tijuana!

tjohoo!
sitter här och tar det lugnt, bastade för en stund sen och
ja, fyfan vad jag frös tidigare, alltså det var förfan helt sjukt!
mjao, och sen typ när jag kom från bastun, eller en liten
stund efter det, när jag satte mig här alltså nyss, så sa my
parents till mig att dom hittat Engla, ni vet den där 10-åriga
flickan. Mja först kändes det som en lättnad, typ äntligen,
för det har varit så synd om hennes nära och kära och ja allt.
Mm, sen säger dom att mannen erkännt att han tagit livet
av denna flicka, och visat var han grävt ner henne, han hade
visst erkännt mordet på den där Pernilla, 2000.
Tänk vilken jävla sjuk värld vi lever i, det är så hemskt seriöst.
Och det är så synd om hennes familjen, hur kan ens vissa
människor vara så känslokalla? så patetiska? det är sick!

huj, jag tycker inte om denna värld, den är alldeles för sjuk..
det är så tragiskt, nu ska jag kila iväg. hejdå!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0