time is racing by

hej alla blogg läsare :)
jag är skit trött, men ska ännu orka mig till att hålla mig vaken
en stund, ska duscha och det snart så, och dessutom så har
jag redan sovit ett tag, somnade lite tidigare så ja.
och så är jag törstig men är smått lat när det gäller att resa mig,
men ska trippa iväg när jag skrivit klart detta inlägg!
Jag drömde något konstigt.. Det var sådär försommar eller något
och jag satt och kollade ut från fönstret, men det var typ en äng
utanför fönstret =s och så såg jag en liten igelkott, och så såg jag
en ekorre som hoppade från ett skit högt träd ner till den där
busken som är där vid gården, ja så gick jag ju ut för att fotografera
igelkotten, aya var med mig, så hon höll på och "busade" med den,
elr hon rörde aldrig den men höll på där och ja något, så såg jag
plötsligt "ekorren" som satt vid buskarna, men den förvandlades
till något som såg ut som en jätte liten hundvalp. Jag tog några bilder
på den och så kom den fram till mig, sen så blev den mer och mer
lik en pitbull, och plötsligt så var det vinter och vi stod där fortfarande..
Så gick jag in elr på bron med vovvsen o så kom mamsen ut och sa
typ något om att vi inte kan ha en till hund elr nå, och så ställde den
sig sådär och lutade med framtassarna mot en "bänk" som finns på
bron, och så blev den helt plötsligt en vuxen hund, lite smått läskig.
Så lämnade jag in Aya, men så drog den ändå på nå sätt och busade
med Aya på grannens bakgård, och när jag ropade några gånger på
Aya så kom plötsligt två golden retrievers springande, nämligen Inez
och Wilma, helt konstig dröm, så släppte jag dem in och så var Aya där
redan. Äsch ja sen vakna jag, haha :)

Nog tjatat om det, hejdå :)


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0