well, you didn't know!

helloja!:)
sitter här, vilade mig nyss och passade på och
radera sms, har ju typ massor som jag bara inte kan
slita mig ifrån, det är sådanna bra sms! haha, och jag
insåg faktiskt att jag fått en hel del bra av erica och
sofia genom tiderna som gått,nejmen  månaderna (!)
Mjeeo, dagen var helt sisådär i skolan idag, har rätt
så ont i magen just nu, vilandet hjälpte inte.. ska nog ta
en värkis om en stund och så får jag se hur det blir med
saken sen då!

ikväll ska jag dra iväg med tjejorna väll och kolla på hockey,
det är alltid lika skojsigt, fast den här gången... är det icke
alls roligt (!) o veta att de är sista. sådärsådär ja precis!
mm, hejdå ha det bra! :)

D
är het!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0