A song for the outcast

oh, do you really want to take that away from me?

Hallå.
Onsdag, vilket innebär att det endast är en vecka kvar tills julen. Kul.
Den här dagen började som vanligt med skola. Hade samhälls som
var rätt chill. Kollade någon film om rattfylleri och på det hade vi min
mardröm. Företagsekonomi, och det innebar det tredje provet för i år.
Hur gick det? Vad kan jag dra för slutsats? Ingen alls. Jag väntar tills
imorgon och ser sen hur det har gått. Till en början fick det (y) men...
sen blev det allt klurigt. Och efter det slutade jag skoldagen. Halv 10!

Ge mig julmust. Det är åtminstone gott.
Vi hade även julbord. Var och åt tillsammans med bl.a Nora, Emilia,
Marie, Piia, Jonna och Jonna. Helt helt ok.... Julmust hade jag viljat
ha... Sen efter det satt jag i korin och svamlade med bland annat
Marie och ja. Sen kom även Emmy dit och svamlade mig mig, nora
och så var tomppe och ida och såna där. Jo för det var nämligen såhär.
Emmy skulle räkna upp alla planeter!!!! Det gick fint, visst fan kunde vi
alla.. Men varje gång tappade hon bort sig och fick börja om, sisådär
hundra gånger.. Sen skicka hon ett sms till 118100 och frågade dem
vad alla planeter hette osv, och ett svar fick hon minsann ;) HA HA

Sen var jag till gymmet efter det. Och nu är jag hemma. Ska snart ta &
börja slå in julklappar. Tänkte bara uppdatera här först. Och imorgon
börjar jag skolan halv tolv ungefär. Ska även umgås med Nora och så
ska jag dra och köpa julklappar för den som undrar. Sen får jag se vad
som sker under resten av dagen. Återstår att se..
Jag har ont i magen och jag har planer inför helgen. Fin fint. Nu ska jag
iaf kila iväg. Avslutar det hela med lite bilder. Tack för mig.
Ha det bäst ;*

något förvånadechokade


from sarah with love

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0