December: Aptit på livet

Joulupukki, joulupukki, joulupukki
4:e luckan är öppnad. Och fjärde december är snart förbi.
Dagarna går så himlans fort. Jag bjuder på en bild, sen åter
till vardagen eller något. Plus att jag vill påpeka att Luleå förlorade.
Sad but true.

Haha och när man går igenom sina bilder man har på mobilen så kan
man ju faktiskt hitta ett och annat. En viss Sofia och en viss Tomppe har
nog varit i farten med min kamera! Ser så ut :D
 
moi!


Hon omvandlade sig till livmodern. Kunde avvisa barnet & äta upp det.
Vaknade någongång vid tio tiden idag. Lite före väll men saksamma.
Hade sovmorgon fram till halv tolv ungefär, det var super skönt.
Sen var det dags för historia då våran lärare var puts väck. Påbörjade ett
arbete om den 10 December, Nobeldagen som sagt.
Jag har förresten namnsdag då. Moi vad roligt det är då. Malin, Malin.
Sen hade vi matematik, och det gick fint. Allt flöt på sin plats ju.
Engelska, där hade vi absolut ingenting. Och svenska då vi hade
redovisning om olika gudar. Artemis. Mitt val.

You know the way how to put a big smile on my face.
Gick hem till mormor. Där även mamsen var. Kommer nog mest
vrålandes hungrig och säger "jag behöver mat". Ha ha, jag var i behov.
Aptit på livet, aptit när det handlar om mat. Är den tillbaka? Great.
Fick snålskjuts. Drog hem till Viktor för att umgås med honom ofc.
Ha ha, han är så gullig av sig så det int är sant. Och jag var på ett
typiskt lurendrihumör. Bus eller godis mina vänner. Jag hade skoj.
Och det var helt enkelt härligt, underbart ja vad jag nu ska säga.
Hjärtat!

Sen åkte vi iväg till marielund och jag har tillbringat kvällen tillsammans
med naturkunskap och bastu! Och skolgången för detta år drar sig mot
sitt slut. Härligt, härligt. Nu ska jag dock avrunda. Ha det bäst ;*

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0