December: Are u talking to me?

Hemma.
Pratade nyss i telefon med sofia. Hon är hemma nu för den som
undrar. Fundsar på att ta mig ut genom dörren en sväng. Men åh
det är jäkligt kallt idag och jag fryser t o m nu när jag är inomhus.

Har som sagt redan skrivit om gårdagen. Såg I am legend med
viktor. Dock inte hela! Missade slutet.. Satt även uppe rätt länge
inatt och tog det lugnt. Min sötnos. Så ja, kvällen/natten/dagen har
varit helt underbar. Å, han är så amazing.

Drog sen från Viktor för att möta Marie.. Snackade om en hel massa
under vägen. Det finns alltid så mycket och säga. Sen mötte vi Alexandra
osv. Så jag spenderade en del av eftermiddagen med dom.. :) Great

-"Vi dricker ihelg...?"
-"Nästa gång jag dricker ska jag endast dricka med tjejer...."
-"Haha, o vad är vi då? Killar?"

Måste även läsa lite nk.. Hoppas en hel del fastnar i huvudet på mig.
En önskning dvs. Ska även lyssna om och om igen på fa låten. Ha ha.
Btw så är jag av någon anledning kär i reklamen "Em-Krönika 2008."

Åh. Och för att nämna en till sak i min blogg så är jag så sjukt irriterad
på en hel del faktiskt.. Stått och yttrat mig om detta idag. Och jag tycks
inte heller vara ensam om det. Pussys. Och jo ni är jävligt störda om ni
nu tror att ni lyckas få ner en på ert störda sätt. Det går inte hem nej. Ni
borde ju åtminstone fatta lite bättre...Men tydligen så har ni svårt för det.
Och ni andra, ni är precis likadana......................................
Tänk efter lite mer nästa gång... Så patetiskt... Vad vill ni egentligen?!?!


"So live your life, ay ay ay. Your steady chasing that paper,
Just live your life, ay ay ay. You got no time for no hata's"

Btw jag förmodar att denna blogg lär stå utan nya inlägg. Tills Maries
internet fungerar igen. Jag protesterar och jag orkar ej hålla upp den....
Kan ta timmar, kan ta flera dagar.. Har redan gått skit länge sen det
slutade fungera.. Så nu vet ni iaf det.

My friends ;* och min pojkvän ;*
arrrgggh



ooo läste jag inte fel så gjorde Marcus Waldehagen
fyra mål idag? Av 8? Hälften... det är: WOW

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0