December: dag två.

2008 Vs. 2009 = BARBIE VS. KEN -doublesize
Det känns som att tiden bara flyter förbi en. Det är nästan
som att stå vid havet och se dess vågor glida förbi en. Man
hinner knappt blinka så är dagen slut, och så påbörjar vi en
ny dag och så fortsätter det så om och om och om igen. Vad
ska hinnas göra innan vi går in på det nya året? Finns det nu
någonting speciellt? 2008 < var händelserik. Och jag är en
hel del erfarenheter rikare. Och en massa minnen rikare.

1.000 things I must do before I die.
Innan året är slut vill jag hinna med en lista som listar detta år.
För att se vad man gjort. Dom brukar vara roliga. Och så vill jag
skriva upp saker, fördelar med året. Vad jag lärt mig osv. Vilka
som hjälpt en och komma nånvart när det gäller vissa saker:)

Bloggtorka, bloggtorka. Skölj över bloggen med vatten.
Just nu sitter jag i skolan och tar en paus från mitt arbete om
gudinnan Artemis. Jag har hunnit med att vara till aspen, där vi
pratade med Krister och Kent. Och så var vi till A-hallen och ja,
tittade på en match mellan Marran och några gränskillar. Bl.a
min sötnos! Innebandy turnering för er som inte visste. Marran
ägde sönder gränsisarna, så då bör man vara lite tröstande.
Sen så växlade jag några ord med viktor och så var det dags
för att bege sig till skole.

Ska luncha strax, sen har vi några lektioner och så avslutar vi
skoldagen med bad. Dagens planer står på noll. Vill även ta
och tipsa om att ica har billig karra! 2.90 hg, igår iaf. Och så
borde man flagga för morgondagens match:
Asplöven-Piteå lär bli h-vetes intressant. Och andra planer
för morgondagen är nog att umgås med min finfinaste.

Artemis - the one and only



xoxo: malin


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0