December: Det drar sig mot julen

Och ja! Femte luckan är öppnad i julkalendern, fniss.
Aptit för choklad. Fy sjutton vad gott det egentligen är. Och nog förvånas jag
över att jag inte tjuvöppnat varenda jäkla lucka som fyller den där kalendern.
Vart tog monstret vägen? Har nog slängt min monstriga sida av mig åt hell.
Förbannade grej. Det är bra och ha sin stora godispåse som jag köpte sen
några dagar tillbaka, den skrämmer mig mest. Den äcklar mig. Ha ha.
Påminner mig om ömma käkar och illamående. Spar mitt sug till jul, vad bra.

Hej och hå, från åtta till två.
Jag var hurtig på morgonen efter att jag då snoosat i si och så femtio timmar.
Skoldagen var seg och jag undrade hur länge det skulle sega på så?
Sista lektionen bestod av gymnastik, därav brottning bland annat. Fan inte lät
jag min influensa hindra mig inte, men visst blev man yr i bollen och fick dra
en paus där ett tag för att sedan mörda Erica på mattan. Kicka hennes finger.
JA! Jag vet att det var brottning vi utövade, men kickboxning låter roligare.

Några 'klor' fick hon även i sig. Och en Malin rullande omkring med henne
på mattan. Mys då vi kände oss riktigt gayiga. Därav några fina lekar som extra.
Jag har läst på lite till naturkunskapen och slumrat till. Och jag säger bara fan.
Det borde inte vara tillåtet att vara så trött.

Jag avrundar nu. Det börjar som bli dags för det. Ha det bäst.
Hoppas ni får en superduper bra helg. ;*

sluta hänga läpp


något på hjärtat?
Postat av: emmy

vilken min :D

2008-12-05 @ 20:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0