December: hahaha, fu'k the world.

Rolig dag, det kan jag gott och väl säga. Engelskan var nog helt
enkelt topp idag i skolan. Annars brukar det vara så segt och ja.

- When you're taking a shower you are.. (ord:clean) efteråt dvs.
- wet?
- DRY! HAHAHAHA

-Rabbits uses to..?
- JACK!!!!?

"Något om när en båt kommer fram till (ordet:hamnen), ja vart
är det man brukar parka båten?"
- TROTTOAREN!!!!! Vid vägen!

Ja vad mer kan man säga. Väl hemma åt jag en god middag och
tog det lugnt. Är hemkommen från hockeyn nu. En dunderbar match.
Asplöven-Piteå (seriefinalen). Och jo, Asplöven vann med 3-1. Och ja
sällskapet var kanon. Träffade även på sötnos där.
Så vad säger man om  matchen? En jämn och fin match, det gör ju
det hela mer spännande. Riktigt intressant var det faktiskt. Höjdaren
var målet som kom redan efter ca 50 sekunder in i första perioden.
Solklart plus. Ett starkt lag, trots flera som var borta idag. Och någon
som spelade på fint var Jonatan enligt mig. Han är som så himla...
igång. Det här var en viktig match för dem. Och det gick ju bra!

You're a superstar.
Matchen avslutades med a fav song vid sådana tillfällen:
"We are the champions".. Finns det någon lämpligare låt? Passar in
ruskigt bra då. Hurra. Nästa match går av när då? 7 januari?

Ja hur som. Nöjd.
Fast nu ska jag ta och avrunda. Jag mår sjukt illa just nu.
Ska ta och göra några saker och sen lägga mig i sängen och se någon
film eller läsa något. Usch vad jobbigt.

något på hjärtat?
Postat av: f

hehe dom är lite smått beroende framkallande tror jag :D

2008-12-03 @ 23:08:59
URL: http://fannyjokiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0