December: Lördag.

Yey, jag får öppna en ny lucka idag.
Inatt har jag sovit lite hur som helst faktiskt. Jag somnade någongång
under natten men så väckte Viktor mig, och så somnade jag om efter
det... Och så ringde Marie och så pratade vi ett tag osv..:)
Ha.Bi Da'! Har vaknat för ett tag sedan och ska snart hoppa in i duschen
och fixa mig snabbt. Sen ska jag baka en kladdkaka och så ska jag iväg
på hockeyn väll. Om jag får med mig någon.. Om jag nu inte får komma
och sparka Erica i fingret..

Idag efter det så ska jag hem en sväng och sen ska jag umgås med
sötnosen. Ska se någon bra film, och nu hoppas jag på en bra film. HA.
Sen blir det kina och så blir det mys. Och så får jag be om massage.
Skämt o sido, men jag har svin ont i nacken. Nu börja fixa så jag kommer
någon vart här.. Ha det bäst. Ha en trevlig fortsatt helg. ;*

Babaj.
 

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0