December: straffa mig då

Förlåt min kung, förlåt min drottning. IIIIIIIIIH
Jag orkar bara inte se j20s match idag, även om det är frestande..
Nu blir det sneakpeak av halsisduk. Ha ha. Fy farao vad mysig....
Det är allt jag kan säga.. Jag ser fram emot våren när jag igen kan
släpa fram min skinnjacka. Den är ju som en aning för kall just nu.

Jag bad om en sneakpeak av min g...... Tror ni den gick fram? Hallå
det var ju en önskning. Inte fick jag det inte.. Önskningen sparas till
julen först.. Ja ja tomten, jag väntar snällt. Fniss

Dagen har spenderat hemma till en början. Sis och sötungarna var
förbi här och hälsade på. Jag bakade en kladdkaka. Drog till kuben.
Erica joinade mig och jag joinade henne, och båda var lika döda i
våra kära kroppar. Aj. Tittade på matchen mellan u16 och u15. Och ja
det var u15 som vann den matchen. Sen så kom jag hem, mänkkade
kladdkaka och nu chillar jag. Väntar på att j20 matchen ska ta slut, för
sen ska jag umgås med sötnosen. Först blir det mat för vår del, sen
blir det nog en lugn kväll. ;*

Erica och Hitta nemo
Malin och I am legend ----- Det är ett beroende.
Väldigt starkt..

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0