Den 30 december 2008

2008 är som sagt inte slut, svarar som det vart hittills.
Så en sammanfattning av frågor:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- Jo en massa massa saker:)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Haha jo i princip. Sluta snusa. Jag snusar inte!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
-  typ en gammal "bekant" kanske man kan säga?

4. Dog någon som stod dig nära?

- Nej.

5. Vilka länder besökte du?

- Finland.. Och jo Sverige!!!!

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
- Jo det finns alltid någonting.


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 
- Det finns några olika datum som är mer än guld för mig!


8. Vad var din största framgång 2008?
- Måste nog svara skolan och det på den här.


9. Största misstaget?
- Oj, att inte se om...  Den person jag litar allra mest på,
litade jag för mycket på. Hårt.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Skadad i benet och sjuk har jag varit.

11. Bästa köpet? 
- Jag vet faktiskt inte, finns en hel massa bra garanterat!


12. Vad spenderade du mest pengar på? 
- Definitivt mat.. 2008 har varit ett år fullt med mat för min del.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
- Absolut. Kärleken från mina nära och kära! Och skolgången
som flöt på..


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
- All I want is you, Ghosts, Pride, I feel home, Dreaming of you,
So What, Homecoming, Take you there, Dreaming of you, Three
little birds och Redemption song.. Green gloves, This is the life..
Finns kanske fler?  Men dessa låtar är sprängfyllda av minnen,
jag vill aldrig glömma....


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Oj.. Mot slutet definitivt gladare.. Och gladare hoppas jag påå...


16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Det finns saker och ting jag borde ha gjort mer.. Men det ledde
mig trots allt hit vart jag är nu idag, och det gör mig riktigt glad. Så
har väll några st egentligen och tacka... Ha ha


17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
- Litat på ja det jag skrev där uppe.


18. Hur tillbringade du julen?
- Hemma tillsammans med nära och kära. Underbar kväll.


19. Blev du kär i år? 
- Jag blev och det är jag fortfarande! :)


20. Hur många one night stands? 
- ö, inga one night stands men något "oseriöst"
har varit inblandat under detta år. Hjälp, vet inte vad jag ska kalla det.


21. Favoritprogram på TV?
- One tree hill och Gossip girl


22. Hatar du någon/något nu som du inte hatade i början av året?
- Hatar och hatar, jag avskyr en person starkt nu.

23. Bästa boken du läste i år? 
- P.S I love you, Tusen skärvor tillit och nå verklighetsbaserade!


24. Största musikaliska upptäckten?
- jag fann ett hjärta hos musiken


25. Något du önskade dig och fick?
- Jag önskade mig lycka, jag fann lyckan? Alltså en speciell lycka:)


26. Något du önskade dig men inte fick?
- jo en sak speciellt, jag aldrig någonsin får tillbaka.


27. Årets bästa film?
-  I am legend....... Det förblir det nog förevigt. Min favorit!


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
- jag var med mina finfina vänner...


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- jag är jätte nöjd!


 30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
- bra fråga, har kört på med jeans rätt mycket!


31. Vad fick dig att må bra? 
-  Definitivt mina nära och kära. Ni är amazing.
Vet inte riktigt vad jag ska säga.


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
-  CMM;)


33. Vem saknade du?
-  Några stycken..


34. De bästa nya människorna du träffade?
- Ha ha dom bästa nya under året var "nya och nya" men
definitivt Viktor, Meiju, Betty, Sebbe..
Som dem jag fick mest kontakt med elr vad man nu ska säga.
Fast jag menar inte att all kontakt varade, men at least 2008.


Det var allt för mig.
Svårt och svara på vissa frågor då den här är mer publik.
Kan ju inte gå in på allt riktigt detaljerat då alla säkert har
förståelse för att man har ett privat liv med! Nå väl:)

Puss ;*


något på hjärtat?
Postat av: Anonym

Jag respekterar inte privatliv.

2008-12-30 @ 12:10:24
Postat av: betty

CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD MICHAEL MURRAY!!! :)

2008-12-30 @ 15:22:21
URL: http://lerdin.blogg.se/
Postat av: betty

CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD MICHAEL MURRAY!!! :)

2008-12-30 @ 15:22:34
URL: http://lerdin.blogg.se/
Postat av: betty

oj.. :)

2008-12-30 @ 15:22:57
URL: http://lerdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0