Det var lucia, innebandy och FREDAG

It's so unfair.
Skolan började halv nio. Dock var jag där redan före åtta på morgonen.
Och det var småkul för då var jag och tomppe där redan före Linnea.
Hi hi vad ägd. Ha ha och det lät ruskigt barnsligt, men hur många ggr
får man inte lust och vara extra extremt barnslig? Om inte ofta.
Hur som så var det dags för lucian vid halv nio tiden, vilket var i aulan.
Ett fint lucia tåg med en fin lucia. Diana var tornedalsskolans lucia för
er som nu undrar. Ha ha och bäst var nog alla små skandaler under
lucian. Fattades bara att någon hade råkat sätta något i brand.
Några grejer flög hit och dit, dunder och brak. Och alla där sjöng så
otroligt fint. Och ett plus för Viktor som agerade k00l tomte.

Ja hur som. Efter det drog vi till A-hallen för att titta på innebandy. Satt
där tills vi hade sett våra sp-ettor spela sin första match mot laget vi
trodde var ruskigt skillade. Men vilka vann? Jo våra sp-ettor.
Sen drog vi iväg till skolan för att äta lunch och så gick vi tillbaka dit för
att titta på innebandyn. Såg en till av sp-ettornas match och så såg vi
några matcher där lärarna medverkade. Kul.

Promenixade hem tillsammans med Nora och Tomppe. Hade btw en
rätt kort dag. Har städat lite smått i mitt rum. Fixat till där. Och ska snart
ta och fortsätta med det. Sen får jag se vad som händer, sen sk jag fixa
en middag och vänta tills family kommer om det nu inte blir alltför seent.
Och ja..

Jag är lite extra seg då det är fredag. Känns som att jag bara vill ta det så
lugnt.. Samla mig helt enkelt. Ha ha. Ge mig energi. Ikväll ska jag iaf ta och
umgås med sötnosen min, som är sjukling just nu. :( Och så får vi se vad
vi hittar på, blir nog och ta det jätte-lugnt. Ha. Nu har jag väll inte så mycket
mer och skriva om. Ha en super duper trevlig helg.

Vi hörs!

heee. en bild från sommaren


något på hjärtat?
Postat av: f

jo jag vet, vi har varit tsm rätt länge nu..han vet bara inte om det ännu men :D

2008-12-12 @ 15:10:45
URL: http://fannyjokiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0