Föö sjutton.......

Jah... Jag tänkte uppdatera än en gång medan jag lyssnar på
gudomligt bra musik. Ha ha ha. Tänkte faktiskt göra såhär så
att jag tar och publicerar bilder.. Ganska många också. Då menar
jag först och främst gamla bilder... Osv... Ja ni hajar.. Jag tror jag
lägger mest i miniatyr så då får ni klicka... Och vissa lär nog inte
gå att klickas på... HA HA! Enbart då ni blir ägda.

Oldies but goldies.
Minnen väcks till liv osvosv. La la la (8)

  
1. Emmy,Mathilda,Nalle,Jag&Ida (St). 2. Matti&Jag. 3. Särfotot.

  
1.Paue & Jag (LK). 2. Jag as rinsessa. 3. Moi (Pikisaari).

  
1. Jag&Alle. 2. Moi. 3. Alle&jag.

  
1. Clownen Malwin. 2. Matti&Paue. 3. Nora&Erica.

   
1. Jag. 2. Där med! 3. Lika så. 4. Sofia, Matti, Possu und moi.

   
1. Matti&Jag. 2. Jag&Emmy. 3. Jag! 4. Benjamin&Emmy.

  
1. prayers for the rain. 2. moi i kretas vatten. 3. du och jag marie.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0