helt plötsligt

så får jag lust och skriva av mig, japp helt plötsligt sker någonting
underligt med min hjärna med mig, ha ha. jag som var döless på
det här tidigare, men som sagt.. min kväll blev annorlunda, jag gick
inte ut på en promenad, men funderar starkt på att ta en paus, en
extra lång och gå ut på gården med vovven, frisk luft önskas..

Istället för att göra det lilla jag nu skulle göra så satte jag mig här
på sängen...dock inte ensam utan tillsammans med min gitarr.
För att öva mig lite.. Det tar sin tid vet ja. Och efter det gick jag igenom
mina nya plagg, och jag ska gå igenom en del i garderoben strax.
Där ska fixas minsann! Och just nu sitter jag och funderar över hur
jag ska göra, ska göra om några plagg jag använder sällan....
Smart jag är. Sen får jag se om dom blir använda mer eller ännu
mer sällan. Ha ha.

Jag funderar på att dra till centret imorgon när det öppnar och det
beror ju såklart på om någon har lust och följa med mig ofc. Ha nog
för att man kan gå ensam, men det brukar alltid finnas någon själ
som känner ett sug till att dra dit! Och den här kvällen kommer då att
bli låååång... Så jag får förbereda mig för det. Och om jag sen orkar
upp imorgon, det är en annan femma... Say hello för koffein.

En ansiktsmask skulle sitta fint......Bastu med för den delen.. Åh nu
får jag lite beslutsångest här.. Så jag lämnar er med dessa ord och
går och tar frisk luft. Ha det bäst! ;*

Jag har plans.. Jag tror jag ska höra med Sofia om hon sover, om inte
så slår jag henne en pling. I väntan på ett samtal av min pojkvän.
Ha ha ha och idag så har jag tydligen varit Sofias pojkvän. Okej, det där
kanske blev lite osammanhängande men whatever.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0