ho ho, tomten.

Gå och lägg dig Malin.
Klockan har redan hunnit bli över ett vilket betyder att det är julafton.
Så: I wanna wish you a merry christmas <3
från oss alla till er alla en riktigt god jul, att det då blir kalle ankas jul
som gäller för min del. jag ska försöka vakna någongång under jaaa
morgonkvisten och sen ska jag ha risgrynsgröt serverad, ha ha nej
men jag blev just sugen på det så ja.. Sen ska jag möta Sofia, fixa mig
bänka mig framför kalle anka, äta gott och umgås med mina nära och
kära underbaringar. Sen kommer även ho ho och hälsar på under
kvällen. Säger bara: välkommen tomten, kul med småkids för tomten
gör så att julstämningen höjs så otroligt mycket.

Jag har redan fått mer jul-feelings över mig. Har lyssnat från och till
på jullåtar och knaprat i mig pepparkakor. Funderade på att ta en
kopp te.... Men jag känner mig lat.. Kanske borde ta och göra det och
sen får vi se om det blir läggdags för mig, eller inte... Välkommen jul
och det underbara julen har och erbjuda, <3 ,, Vad mer? Sen får jag
se om jag hinner träffa min finfina pojkvän imorgon. Hoppas det!
Han är amazing ;* Och jooo.. nämnde jag julklappar... Det är o' kul!!!

Jag vill vara 9- nu... Ligga och sussa för fullt i sängen och vakna på
morgonen, tjuvstarta med att öppna ett paket... tjoa runt här hemma
och vänta otåligt på tomten... spana in kalle anka och skratta...........
titta på mina nära och kära fundersamt...... ha ha ha ha..... och undra
vad dom tänker... gömma mig när tomten kommer... o la la la.

jag är ändå jäkligt nöjd trots att jag är äldre och ja. livet är allt fint....
puss på er! och ha en riktigt god jul! ;*

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0